Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Dancing with the stars

Jag följde aldrig "Lets Dance" hemma i Sverige men det var ju mycket roligare att följa "Dancing with the stars" här borta eftersom att alla kändisar faktiskt var kändisar och inte bara någon TV-reporter eller nåt. Finalen var igår och som man kanske skulle kunna föreställa sig så vann Jennifer Grey (Baby i Dirty Dancing) men att Kyle Massey (Disney Channel) skulle komma tvåa var ju faktiskt en överraskning. Fast eftersom att jag är en Disney Channel nörd så tyckte ju jag att det var hur coolt som helst. Ja, om ni undrade då, men här är två av deras bästa danser (enligt mig).


Postat av: frida

CORY♥

Kyle är ett så fint namn!

2010-11-24 @ 22:51:54
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-