Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Cupcakes

Jag och Shari gjorde cupcakes igårkväll och sedan kollade vi på Grownups vilket är en hysteriskt rolig film. Våra cupcakes var väldigt goda och jag ska nog ta och äta en nu till frukost om jag hinner. Hehe. Snabbt inlägg vare här! Nu måste jag gå!

Postat av: Anna

Mums, dem ser väldigt goda ut! <3 Mamma

2010-11-17 @ 14:10:22
Postat av: Dagge

Åh gott!

2010-11-17 @ 15:56:37
URL: http://mysweetestthings.blogg.se/
Postat av: Elin

shit va sugen man blev på något sött nu c:

2010-11-18 @ 20:06:19
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-