Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Är hemma från skolan

Och klockan är bara 11, ganska skönt. Jag och Maddie ska äta frukost nu. Eller.. hon får väl se på när jag gör det.

Igår efter att jag och Emily hade vårat lilla äventyr på taket så gick vi ner, lagade spagetti med köttfärssås och såg på Hitch, vilket är en superbra film. Emily hade inte sett den så jag tvingade henne att se den på samma sätt som jag tvingade henne att se Titanic förra veckan, hehe. Men hon tyckte om båda filmerna så jag är bra på att välja filmer tydligen.

Jaja, maten väntar, eller nåt, haha. Godmorgon?



Postat av: frida

Jag är inte den enda som inte sett Titanic!

2010-11-10 @ 22:49:38
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-