Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Vad hände ?

Haha, rubriken får mig bara att tänka på det här.

Dagen har ju nästan gått, och här sitter jag, gick faktiskt ut och läste en stund också och mina vänner och jag verkar ha kommit under fund med att vi ska åka till Olivia eller hennes båt. Eller Johanna. Haha, ja något blir det i alla fall och mysigt blir det vad vi än hittar på, så det gör inte mig så mycket vad det blir.
Jag funderar också på att sluta äta godis nu, för det verkar som om middagen är pågång där nere i köket, bra, för jag bar bara ätit mina 2 frukostar idag.


Postat av: Olivia

hahahahaha va hände? xD

vi åker nog hit ikväll, johanna och fedde ska bara fixa skjuts ;) <3

2010-05-22 @ 16:46:54
URL: http://heartman.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-