Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

☮ag

Alla som fattar rubriken räcker upp en hand! Jag orkar inte skriva, så det blir bara bildtext.



Dagge står och väntar snällt med mig på Johanna och Olivia.


Fick tag på två plagg på Kungsmässan. Tröjan till vänster för 29 kronor. Najs.


Gick hem till Johanna, åt god mat och tittade på ungefär 7 avsnitt av Zack och Codys Ljuva Hotelliv.


Johanna följde mig till bussen, fin solnedgång, woho.

Haha, jag ska sova nu, godnatt !

Postat av: Frida

hahaha, jag fattar rubriken nu.

FRED-AG :D smart jag är

2010-05-08 @ 21:34:25
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-