Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Torsdag idag... är det väl?

Idag var jag på kalas, Marcus syster Emelie fyller nämligen hela 9 år imorgon. Det blev tårta och räkmackor för hela släckten. Mycket mysigt. Det slutade med att Jag, Marcus och barnen satt och spelade guitarrhero. Men det är ju roligt så det var lugnt för mig.
Sedan åkte vi vidare hit, hem till mig, efter att Marcus hade packat ihop lite saker. Nu har jag också packat och imorgon drar vi till Stockholm för att se Oliver när han tävlar i SM på lördag.
Haha, känns som om jag ger er bara massor av tråkig information just nu, men jag är helt tom på ord av någon konstig anledning, jag brukar kunna skriva texter på typ 100 ord som handlar om att jag äter en avokado, men idag vill inte min hjärna sammarbeta riktigt.
Jag har också kopplat mobilen till bloggen så jag kommer kanske att skicka ett sms eller mms till bloggen här medans vi är i stockholm, men ingen vet. Annars kommer jag hem på Lördagkväll/Natt. Men jag finns på mobilen i alla fall.

Nu ska vi nog titta på film eller Jerry Springer eller nåt. Haha. Godnatt!

Postat av: Frida

släkten stavas inte med c.

men jaja :D:D:D:D (:

2010-05-13 @ 21:08:16
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-