Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Smile?

Igår mådde jag ganska dåligt, vilket resulterade att jag verkligen ville må bra idag. So I putted on my smiley face and walked out the door.
Det första jag kommer på när jag kliver på bussen var att jag hade tagit fel väska med mig, så lappen om att jag skulle få hämta ut mitt skolbusskort hade jag inte med mig. Jag försökte att skratta åt det och på något sätt le åt att jag skulle få betala resan hem sedan och resan till skolan imorgon. Yey?
Sedan gick dagen på ganska bra, jag spillde vatten på mina byxor, men det händer ju inte så sällan, så det var väl inget jag reagerade på. Sedan var det ju det i det föregående inlägget som gjorde mig sjukt arg verkligen. Men jag fick klippt mig i alla fall, och det blev väl bra, det hände inte något speciellt med min frisyr för utom att jag kan se under luggen igen.
Jag missade också bussen hem så att jag fick sitta en halvtimma på stationen och sura över mina bortkomna kläder. Jag kom hem i alla fall, även om bussresan var ganska tråkig eftersom att min ipod var död, men jag kom hem, åt, spillde lingonsylt på ett vitt linne och nu sitter jag här och ska plugga till ett nationellt prov i Matte B imorgon som jag knappt kan något på. Och nu är jag seriös. Jag vet inte om jag kommer att klara det eftersom att jag, helt ensam i klassen, har pluggat igenom bara halva matte B boken på 4 månader och ska klara ett nationellt prov imorgon. Känns sjukt galet, men varför inte försöka liksom?
Jaja, nu ska jag plugga. Ring om ni hittar mina kläder, hejdå.

Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-