Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

pannkakor till rubbet

Jag vaknade imorse och var faktiskt hungrig för en gångs skull. Så jag sprang (eller snarare gick ganska långsamt) ner och öppnade kylskåpet. Där inne tittade jag upp och såg min välbekanta juice, som jag alltid brukar ta en klunk ur innan jag drar iväg mot skolan. Så jag började med ett glas juice, och sedan tittade jag längre ner i kylskåpet. Där nere stod en rund form med plastfolie på, den innehöll 7 pannkakor vad jag kunde räkna till och jag drog ut formen och en syltburk, tog en sked och satte mig vid bordet och åt upp 6 av 7 pannkakor. Sedan var jag sådär ganska väldigt lagom mätt och jag gjorde iordning mig för att gå till skolan.
Väl i skolan så hade vi Samhäll, och sedan en två och en halv timmas rast då Jag, Frida, Marcus, Thilda, Emmy och Oliver drog hem till Dagge (Dagge var såklart med också) för att filma det sista i våran musikvideo (som jag kanske inte har nämnt?). Vi filmade, och vi stekte nästan sönder i värmen innan vi begav oss till Tomaten för att äta... jaa Pannkakor!

Haha, jag funderar på att ta den sista pannkakan när jag kommer hem också. Bara för att fullända dagen liksom.

Postat av: frida

flitigt du jobbar på mediekunskapen eller? :D

2010-05-20 @ 15:45:57
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se/
Postat av: Emma

Shhhh!! :)

2010-05-20 @ 16:04:34
URL: http://grannis.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-