Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

One week to go !

Om en vecka sitter jag någonstans med mina kära klasskamrater, det är förhoppningsvis soligt och varmt. Och det är sommarlov. Ska bli galet gött att bara slappna av faktiskt. Men det var inte det jag tänkte skriva om ju.
Idag var det Svenska och sedan gjorde vi klart lite saker på mediaproduktionen innan vi drog vid halv 1 till kungsmässan (jag, dagge och hubbe) Hubbe åkte bussen hem och Jag och Dagge gick upp till Johanna och sedan ner igen till kungsmässan, haha. Fast då med Matilda och Johanna med oss också, Olivia åkte hem innan. Vi åt (förvånansvärt) på McDonalds och sedan gick jag, Dagge och mamma (som jag träffade på Kungsmässans parkering) och köpte lite hemliga saker och sedan gick vi också och handlade mat innan vi körde hem Dagge och sedan åkte hem. Mycket trevligt.
Jag sitter här nu och har väldigt ont i ryggen, det blir jättejobbigt ibland. Får be någon om massage snart tror jag, hehe, jaja, tack för mig, hejdå.

Dagge är söt! (och törstig?)

Postat av: johanna

sööööt bild! :D

min cola är störst. hahahahaha (jag är inte alls trött)

2010-05-26 @ 19:52:39
URL: http://johannameh.blogg.se/
Postat av: Dagge

Men tack för den fina bilden.. Tack för hålet i luggen och den skeva blicken.. och hela bilden.. Tack :D :D

2010-05-26 @ 21:10:52
URL: http://mysweetestthings.blogg.se/
Postat av: Emma

Du är jäääääääääääätttesöt ! <3

2010-05-26 @ 21:20:36
URL: http://grannis.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-