Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Min intressanta dag i ord

Haha, man hörde redan på rubriken att det här skulle bli ett intressant och otroligt inlägg att läsa. Men jag ska försöka få det att låta roligare än det har varit så kanske det blir roligare att läsa också.

Dagen började med att jag körde köttbullen ner för sängen (jag rullar in mig i täcket och dunsar ner i golvet för att vakna) och sedan bar det av till duschen där jag stod alldeles för länge och blev tvungen att stressa sedan. Men jag han till och med äta frukost i min skyndan.
Jag sprang hela vägen till bussen, vilket inte är så långt, men ändå, och sedan kom jag till skolan vid 5 i 8 som vanligt. Känn min ångest. Haha.
Vi läste hela första lektionen och sedan var det matte innan lunchen. Sedan var det mediaproduktion där vi inte kunde göra någonting eftersom att en viktig gruppmedlem var sjuk, attans. Så det blev till att halvsova och hjälpa lite annat folk under den 3-timmars lektionen.
Efter skolan drog jag, Dagge, Marcus, Frida, Thilda och Oliver till Kungsmässan där vi spenderade den mesta tiden på McDonalds. Det var trevligt, sedan skulle halva sällskapet till bussar hem och jag och Dagge följde med Frida till frisören en stund eftersom att jag skulle beställa en tid själv. Sedan gick vi två tillbaka till Kungsmässan igen och spenderade resten av tiden på McDonalds med Johanna och Olivia. Haha, crazy people det där.
Nu är jag hemma, har ätit igen, och sitter och tittar på Family Guy. Extremt roligt.

Postat av: Ackelina

hej allt bra idag? :)

2010-05-05 @ 20:34:19
URL: http://ackelina.webblogg.se/
Postat av: johanna

diggar din stavning :D stredsar du ofta eller? hahaha! jag är den ända som någonsin kommer bry sej. de gillar jag. och du med. även fast du inte vill. så de så. hejdå.

2010-05-05 @ 22:18:03
URL: http://johannameh.blogg.se/
Postat av: Dagge

Hahaha stredsar, ja märkte inte det ens innan johanna sa de.. :D

Om du ville veta så ska ja testa """""""Köttbullen"""""""" (Hur kom du på de namnet..?) Imon :D :D hahha(y'

2010-05-05 @ 22:42:45
Postat av: Emma

HAHAHHAHA Johanna jag gillar dig ändå <3



och dagge .. haha köttbullen, är inte det uppenbart? Man ser ju ut som en köttbulle :D

2010-05-06 @ 07:26:51
URL: http://grannis.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-