Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Krakel Spektakel

Rubrikerna var det ja, ibland vet man inte riktigt vad det blir av dem. Idag är det måndag i alla fall och skola, vi redigerade klart musikvideon och jag skrev klart mitt fördjupningsarbete. Musikvideon hamnar nog här under kvällen, så ni ska få se vårat underverk och mina fantastiska skådespelartalanger. Haha, seriöst, få inga förväntningar över huvud taget så kanske det blir bra sen.
Nu ska jag i alla fall göra en stor kopp oboy och sätta mig och läsa ut boken som vi ska ha läst ut imorgon i skolan. Bara två hundra sidor kvar nu...


Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-