Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Jag tog precis ut diskmaskinen

Och Pillan, min söta katt, satt brevid och tittade på mig med hennes välkända "jag vill ha mat" ögon. Jag såg på henne och sa med min "katt pratar röst" (vilket är en röst som är lite töntigare än min vanlige röst, som om jag pratar med en bäbis) något i stil med "Awwsi vill du ha mat kussinummenadå åååh lilla kattsingen ska du ha lite maaaat? Aaaaaw, äj du lite hungjig? Lilla gummsisen då!"

Och om man räkar i kattår så är hon ungefär 50 år, haha, hon måste tro att jag är ganska dum i huvudet.

Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-