Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Jag sitter här med mitt arbete

Jag har skrivit lite mer än en sida av de fyra till sex som ska skrivas. Känns ju lagom skönt att jag redan har svårt att hitta fakta och fantasi men de två kiwisarna jag åt precis hjälpte humöret upp lite igen. På tal om kiwisar, så har jag alltid undrat hur man skriver kiwi i plural. Kiwisar låter ju ganska väldigt fel.

Postat av: johanna

haha, de e typ som bikinisar :D och på tal om de.. jag fick min vita bikini med peacemärkena igår :D

2010-05-24 @ 09:14:59
URL: http://johannameh.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-