Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

I'm ready to go !

Sitter här nu, redo att ta bussen till Johanna om ungefär en timma. Funderar på att ta med mig kameran och ta massor med kort som jag kan lägga upp här sen, men jag tror att jag nöjer mig med mobilkameran, eftersom att den är ganska bra. Och den andra kameran är så sjukt tung att bära på också, och så måste jag byta objektiv.. haha nej jag tar nog bara mobilen. Men bilder ska det bli, det lovar jag er.
Hörs imorgon !


Hahaha, bilden är tagen för ett år sedan. Living the dream.

Postat av: johanna

gå in på favicon.cc och ladda upp en bild, ladda ner den och spara den på fuskbugg.se. kopiera länken och lägg in den i kodmallen under <head> <link rel="shortcut icon" href="http://data.fuskbugg.se/skalman01/..ico" type="image/x-icon" />



(Y) :D

2010-05-01 @ 23:03:34
URL: http://johannameh.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-