Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

I wonder......

Okej, 3 och en halv månad till USA och jag börjar redan sakna godis. Haha, jag satt precis och tänkte på allt gott godis som jag inte kommer att kunna äta där borta. Vilket är allt godis över huvud taget faktiskt, eftersom att det inte finns något godis alls i USA. Tro det eller ej, men jag har sett det med egna ögon. Istället har de munkar, bullar, cupcakes och sånt. Och det blir man ju bara fet av, ellerhur?

Postat av: fanny

du har bytt rubriktexten till inläggen :D

2010-05-05 @ 16:45:32
Postat av: Frida

INGEN CHOKLAD?

2010-05-05 @ 18:51:39
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Visste du hur mycket kalorier det är i typ. 2 hg godis? ca 350. tänk på det nästa gång :D

2010-05-06 @ 18:02:47
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-