Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Angående Matte Nationella Imorgon

Nu har jag gått igenom boken så gått jag kan, ska gå igenom den om och om igen tills jag somnar med den i knät hade jag tänkt. Får se om jag överlever det 4 timmar långa provet imorgon. ...Haha, yeah right.

Johanna ska också försöka sig på att klara kursen i Matte B imorgon. Och nu har jag ännu en anledning till att klara provet!



Vi hörs väl imorgon om jag orkar och har överlevt. Annars vill jag bara hälsa alla där ute att jag älskar er, ta hand om era liv, sov ordentligt, ät ordentligt, rensa öronen när era mammor säger till och uppför er nu.

Godnatt.

Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-