Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Skärpning Emma

Igår blev det ingen uppdatering över huvud taget, och i onsdags blev det bara 1 rad text då jag förklarade att om jag inte hörde av mig så var jag död.
Men jag lever, tror jag. Hemtentan har tagit mina sista krafter den här veckan och det är ganska rörigt i mitt liv just nu. Idag ska jag åka till Norge och åka skidor med min pappa och min bror. Trevligt. Hoppas på 0 brutna ben när jag kommer tillbaka (kanel kanel). Men som vi antagligen redan vet så är jag född klantig.

Vi hörs söndagkväll.

Postat av: Malin - Fotoblogg med inslag av design & mode

Älskar din header,:)



skulle du kunna rösta på mig, skulle vara schysst! :) http://nelly.com/designyourbikini/?bikiniuser=LD3UGrPd2p8lx1ZgHMAB5P5q#bikiniGallery

2010-03-28 @ 17:49:15
URL: http://bymalin.webblogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-