Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Science Fiction Mässan

Imorgon ska jag träffa på den här killen. Justin Chon, mer känd som Eric i Twilightfilmerna. Det ska bli galet coolt. Jag ska nämnligen hänga med Frida och Embla till Science Fiction mässan, där det också kommer att finnas en del mycket intressanta saker, som utvalda saker från Harry Potterfilmerna och annat coolt som man ska få kolla på. Ska bli mycket trevligt. (Väldigt vad ofta jag använder ordet trevligt nu för tiden) Men jag antar att mitt liv är ganska trevligt för tillfället. Ja, det säger vi. Godnatt, nu ska jag se på film.

La Push Baby, It's La Push.

Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-