Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

one hundred days to go

Idag missade jag inte bussen, dock glömde jag mina träningskläder och mamma fick ändå åka tillbaka hem och sedan möta upp mig och Frida på stationen. Hehe. När vi väl satte oss i datorsalen märkte vi att Eclipse nedräknaren stod på nästan precis hundra, och såklart, som den lilla nörd jag är så väntade jag tills sekunderna hade räknat ner helt. Galet är det.

 


Postat av: Olivia

hahah jag uppdaterade typ precis om dehär :)

2010-03-23 @ 13:32:42
URL: http://heartman.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-