Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

lite bilder ska ni få

Nu när jag ändå sitter här i en datasal på håltimma med Dagge som så snällt väntar här med mig. Här är lite bilder från Bamba idag. På mittenbilden vet jag inte riktigt vad som händer, Hubbe kanske är trendsättaren trots allt, alla vill vara som honom.

Postat av: Dagge

Jag äär snäll(:

hahahaha Hubbe.. Trendsättare.. jo visst.. hahah (y'

(n' för att jag ser ewmo ut... -.-

2010-03-18 @ 14:26:16
Postat av: Frida

emo är fint dagge!

hubbe raderade bilder. intressant va!

2010-03-18 @ 15:24:53
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-