Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Ja fast nej

Tisdagen blev väl okej, med tanke på alla andra tisdagar som jag har gått igenom med åren så kan jag ju helt ärligt säga att det här inte var en av de jobbigaste. Även om jag är dödstrött och att jag var nära på att svälta ihjäl ett tag så klarade jag mig bra.
Efter skolan jobbade jag i 1 timma och gymmade i ytterligare 1 timma (eller nästan, hehe) Men jag antar att senare, om några år när jag har pengar och en snygg kropp så är det väl värt det. Kanske. Haha, jag har inte riktigt bestämt mig på den punkten men det är ju ett tag kvar så jag har väl en stund att tänka på saken.

Det är nästan skrämmande hur positivt detta inlägget lät jämfört med vad det brukar låta som på tisdagar.

Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-