Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

hihiihihihihihih

Oj, rubriken blev lite som den ville idag. Ingen vet varför.

Idag blev det ganska mycket gjort för att vara en söndag. Deagen började med att jag vaknade upp i Johannas källare (hur läskigt det än låter) utan Johanna. Hon hade åkt till borås en halvtimma tidigare och jag hade inte märkt någonting. Jag åt frukost och drack oboy i köket med Matilda som var hemma (Johannas syster, för er som inte hänger med). Sedan åkte vi och gymmade en stund, jag duschade och gick direkt till Esters där jag åt födelsedagsmiddag medfamiljen och mormor och morfar, eftersom att det var morfar som fyllde år idag. Vi åt och åt och åt och åt, och sedan kunde jag knappt röra mig.
Men det gjorde jag, jag gick hela vägen upp till Kobacka där jag spenderade någon timma med min älskade Marcus Hugosson och hans roliga vänner. Sedan blev jag hemskjutsad och nu sitter jag här med en skål chokladmousse i handen. Riktigt gott.

Haha, jag imorse at johannas badrum.


Emma - Morfar - Mormor


Lite mat, mmm!


Jag skulle ta ett fint kort på min söta Sotis. Då blev han... arg? ... trött? Haha you're still so cute !

Postat av: Frida

orka att du ser jättelång ut på bilden

2010-03-21 @ 21:03:14
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-