Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Trevligt.

Nu ska jag tydligen till Kungsbacka, gick precis upp ur sängen, och ska möta upp Johanna, Dagge och olivia, som fyller år (Grattis grattis!) Sedan har jag ingen aning om vad vi ska göra efter som att ingen verkar vilja tala om för mig vad som ska hända. Spännande..
Ikväll ska vi på Twilight Movie Night och se Eclipse! Helt galet kul ska det bli, och jag får träffa Thilda igen också, som har varit borta i flera veckor. Saknar den kvinnan! Sen att vi inte vet hur vi kommer hem klockan två på natten, det är en annan sak. Vi hörs väl om jag överlever! Som vanligt.

Nu ska jag försöka vara glad och må bra, tjo.

Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-