Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

orkar inte uppdatera, men gör det ändå

Hej, nu ska ni få höra.
Jag är så fruktansvärt galet trött så jag ska sova nu. Men idag har jag varit i Actionpark med min blivande man och Dagge. (och massor och massor av annat folk, det var ju inte tomt precis) Men det var helmysigt och jag fick skrattat mycket vilket jag behövde. Dagge åkte hem vid 6 men jag stannade några timmar till, fråga mig inte varför. Haha, men jag finner det väldigt mysigt att sitta i en svettig skatepark och se på när folk ramlar. Ni borde testa. Haha.

Godnatt !

Postat av: frida

BILEN!?

2010-06-29 @ 00:20:03
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-