Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Min söta syster



Emma:
Vad har du där?
Sara: Du får inte se! Haha!
Emma: Men jag ser ju att det står Emma på den.
Sara: Meeeen Emma! Du fick inte se! .. Kolla här *visar den*
Emma: Åh, vad fin!
Sara: Jag vet.
Emma: Hahaha.
Sara: Det där är du och Marcus längs upp!
Emma: Jaha, ja nu ser jag!
Sara: Marcus är prins och du är hans prinsessa. Det är erat slott. Ni har köpt det.
Emma: Hahaha, ja, vi är så rika.
Sara: Jag vet. Och ni har kronor på er, och Marcus har skägg, fast det blev lite för mycket..

Postat av: frida

inga ginger-ungar? ):



(diggar marcus skägg!)

2010-06-24 @ 21:01:51
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-