Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Jag sitter och äter lunch

Eller.. jag har inte ätit frukost så det kanske räknas som det? Men det är massor av köttbullar och potatismos och det är bra, för god mat gör mig glad. Haha.
Sedan ska jag in till Kungsbacka och träffa min goda vän Dagge som ville ha stöd när hon ska på syntest, så jag ska bli hennes moraliska stöd där. Sedan tänkte vi nog ta en glass på McDonalds lät det som, men man vet aldrig med den tjejen.

Nu måste jag äta upp och duscha, men lingonsylten ville vara med på bild, så here goes.


Hahaha, puss på er.

Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-