Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Jag är hellre blind än ser mitt liv utan dig

Hej bloggen. Jag har tråkigt så varför inte blogga liksom?

Den stora frågan är då vad jag ska skriva om, men jag brukar ju vara duktig på att skriva text som inte har någon mening eller ens handlar om något. Varning för ointressant redan nu då.
Jag kom hem från en trevlig dag på Liseberg med min fina familj för någon timma sen (när bildregnet dykte upp, här nedan) och efter det har jag kollat på Disneychannel, som till min besvikelse slutar sända efter 22, så nu har jag liksom inget att göra, haha.
Jag kan inte ens göra något tråkigt som att städa, eftersom att mitt rum är "städat" (satte situationstecken eftersom att det inte riktigt är städat men vi säger det, så att jag har något att skylla på, hehe). Så jag sitter och lyssnar på lite trevlig musik, till exempel mycket på den här (videon är rolig, haha) och den här. Även denna (=spotifylänk, låten fanns inte på youtube) låten som förvånansvärt (inte) gav namn till rubriken på det här inlägget.

Jag har börjat göra massor av paranteser hela tiden, kan bli ganska förvirrande har jag märkt. Men det kanske bara är jag? Haha, alltså jag slutar skriva nu, det här är ju inte ens lite roligt att läsa.

Postat av: frida

jag gör paranteser hela tiden! o:

2010-06-14 @ 00:18:16
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-