Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

I'm back on track

Okej, jag bloggade igår, men ändå. Fast det var ju i förrgår om man kollar på klockan, hehe. Jag ska i alla fall berätta om mina två senaste dagar hade jag tänkt.

Torsdagen spenderades med min underbara pojkvänn som iprincip bara hade berättat att vi skulle ses på stationen vid två. Så där sågs vi, och sedan tog vi pendeln in till Göteborg och galningen drog med mig upp i Göteborgs Hjulet (så kallat Big Glenn) och vi åkte, lite småskakiga till en början men mot femte varvet så gick det ju bra. Det var högt, men mysigt!
Sedan drog vi oss vidare och han bjöd på mat på Jensen's Bøfhus, där vi åt jättemycket och jättegod grillad kyckling och potatis med sås. Mmmmmm! Vi (jag) orkade inte ens glass efteråt så vi drog vidare och tog en promenad på stan tills vi hittade Biopalatset där vi köpte två biljetter till Shutter Island som vi såg sedan. Filmen var sevärd och bra, men väldigt väldigt lång. Haha. Två och en halv timma var den men det var mysigt och lite folk i salongen så det var perfekt. Efter det började klockan ticka mot nio-tio tiden så vi gick mot centralen och tog pendeln hem till Marcus efter en mysig dag tillsammans.

Jag vaknade upp imorse (nähä?) haha, och vi åt frukost och lekte lite med Victor (Marus bror) som är så söt så, och rolig. Vi tog bussen in mot Kungsbacka och skiljdes åt någostans på vägen sedan.
I Kungsbacka träffade jag på mina goda vänner och vi tittade runt lite på Kungsmässan och åt på Mcdonalds (tror det var förra veckan åt där sist!). Sedan åkte vi in till Göteborg en stund också för att Dagge skulle byta en tröja, men den var slut överallt så vi åkte hem istället. Dagge skulle iväg och sedan Olivia också så jag och Johanna åkte med Johannas pappa hem till Johanna (mycket Johanna i den meningen). Väl där så såg vi på Sunes Sommar, verkligen en jätterolig film, en klassiker helt enkelt, och så åt vi god mat!
Sedan drog jag mig hemmåt och nu sitter jag här och jag tror att jag ska sova, imorgon drar jag antagligen hem till Johanna och våldgästar hennes frys där jag vet att det finns god glass. Hehehe..










Jag och Johanna hittade dessa två tröjorna på Lindex barnavdelning.... !




Det blev väldigt kortfattat det här, men jag hade två riktigt bra dagar!

Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-