Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Home at Dagges hus

Idag spelades det brännboll med klassen ute på Tjolöholm. Det var roligt, men varmt och ganska jobbigt med allergiska besvär. Men det var fint och imorgon har jag min sista dag som en del av Mpk09. Sorgligt, men jag ska nu gå och köpa glass, chokladsås, strössel och massa sånt gott så att jag kan bjuda alla fina människor i klassen på det imorgon på skolavslutningen.
Det ska bli skönt med sommarlov, men också sorgligt att jag inte ska få vara med klassen i 2an. Men ni är jättebra Mpk09, utan er vet jag inte om jag skule orkat upp på morgonen alltså.
Men, nu ska vi dra oss iväg på cykeln, vi hörs mina vänner. Ikväll ska jag också testa min nya dator som jag inte har hunnit göra än, haha. Jag längtar faktiskt lite. Hehe.

Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-