Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

För vi har tagit studenten!

Haha... Emma.. 3 år kvar. Roligt.

Men Matilda min kära vän och lyckost tog den idag, och det var jubel, blommor, champange och tårta! Jag längtar verkligen, men får som sagt ta och vänta tre år till innan jag står där. Men grattis till Tilda och alla andra underbara människor som har sin stora dag idag!
















Så fina så! Orkade tyvärr inte redigera bilderna så ni fick orginalen här, bättre än inget. Tårtan var jättegod, hejdå.

Postat av: Tilda

Kan inte du skicka bilder till mig nån gång? :)

2010-06-05 @ 15:23:55
URL: http://tildaanvildan.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-