Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

6 funderingar såhär en Lördagskväll

1.) Varför finns det inte en Gott & Blandat påse utan lakrits? Jag hade ju sluppit de timmarna av mitt liv som jag spenderat på att fundera över om det är värt att köpa en godispåse som man bara gillar hälften av godisarna i. Det är bara GOTT och blandat för de som gillar lakrits ju.

2.) Det är på Midsommarafton som alla har hissat sina flaggor. Men i själva verket så är det Midsommardagen som är flaggdagen. Eller så hissar alla bara flaggan på Midsommarafton för att de vet att de inte kommer orka gå upp på Midsommardagen..

3.) Tänk om man heter Ann och gifter sig med någon som heter Ahl i efternamn, och sedan också döper sitt barn till Jenni. Då blir det familjen Mr Ahl, Ann Ahl och Jenni Ahl. Tänk om sedan Jenni gifter sig med Achmed Baizar. Eller med någon som heter Tommy Hårdh. Sen döper de sitt barn till Sten. Ja, mina vänner, man kan hålla på i evigheter.

4.) Varför ber TV om ursäkt för tillfälliga avbrott, men aldrig för programmen som visas?

5.) Jag såg på Nalle Puh för några dagar sedan och då sa han till Nasse: "Fastän det är förfärligt gott att äta, så finns det ett ögonblick alldeles innan man börjar äta, som är nästan ännu bättre." Och man kan ju faktiskt inget annat än att hålla med. Puh Björn kan sina saker.

6.)
Jag antar att det inte bara är jag som misstolkar rubriken, och jag antar att det inte bara är jag som tycker att det är ganska underhållande också. Hoppas att ingen blev besviken på innehållet i inlägget bara. Hehehe.

Nu ska jag fixa till något att äta faktiskt, medans jag äter upp mitt sista godis. Det lät väldigt interligent men det är sant. Ha en trevlig kväll.



Postat av: Din Thilda

Saknar dig <3

2010-06-27 @ 01:52:15
URL: http://thildazimmergren.blogg.se/
Postat av: okännd turk

okej...

2010-06-29 @ 16:39:40
URL: http://piasgrann.blogg.se/
Postat av: ellie

kul inlägg :)

2010-06-29 @ 17:22:50
URL: http://elliesss.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-