Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Ta hand om er!

Inga olyckor eller annat nu medans jag är borta, okej? (kanel kanel) Jag kommer knappt att uppdatera alls antagligen, men ni som har följt mig länge vet ju att efter en lång resa så kommer ett mycket mycket långt inlägg så ni får ju mycket att läsa sen.
Jag kommer hem den 29e som sagt, men jag hittar säkert en dator någonstans på vägen. Ni vet hur jag luktar mig till dem, haha. Men ha det jättebra och gå ut i solen och njut av sommarlovet innan jag kommer tillbaka och det bara är tre veckor tills skolan börjar igen. Lite deprimerande, men sant.

Vi hörs som sagt, och nu ska jag ta mig ur sängen, på med kläderna och in i bilen. Godmorgon!

Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-