Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

(lite försenat) Grattis Thilda 17 år!



Grattis till fina Thilda Simmergren
Även om jag var lite sen
Med att skriva dig en dikt på din dag
Så var det kanske värt att vänta ett tag
Jaja, Thilda du är en riktigt fin vän
Söt, snäll, glad och go men
Vi ses ju för sällan just nu
Och snart åker jag iväg och vi ses inte pa väldigt länge, buhu
Combobreaker den långa meningen där
Men nu är det såhär
Att du gör mig alltid glad, och ger goda råd och ord
Du tänker p
å andra och bjuder dem pa ditt smörgasbord
Hahaha d
ålig rimmning, men vem bryr sig?
Det här är ju en dikt till dig
Och bara du tycker den är bra
S
å är det ju lyckat trala la
Hoppas du hade den finaste födelsedagen
och
åt massor av kakor, ja fyllde magen
Jag saknar din din skrudelutt
Och nu är du 17 och inte längre n
ågon plutt
Nu är du hela 17
år, 17 år i staden
Hurra hurra och ha den
Äran! Haha, fina bl
åa ån får du i alla fall
Och det är ju inte illa pinkat av en ball
Tjej som mig, fast du är ju ballare
Dikten ballar ur men hoppas du palla're
Jag ville bara säga att du är en bra tjej
Och du ger glädje och vänskap till lilla mig
Det gör mig alldeles glad i magen
Massor av grattis p
å Födelsedagen!!

Haha, jag är galet trött, men hoppas du först
år Thildis, att du är riktigt fin och har gjort många av mina dagar, püssar och kramar från Österrike!

Postat av: Din Thilda

ÅH SÖT :D Tack bästa Emma <3

2010-07-17 @ 15:43:13
URL: http://thildazimmergren.blogg.se/
Postat av: Olivia

emma, jag vet att du hatar mig, men har du ens funderat på att göra en födelsedagsdikt till mig?

2010-07-22 @ 12:32:26
URL: http://heartman.blogg.se/
Postat av: Malin - En personlig fotoblogg

Hejsan. Skulle du kunna rösta på min sko? Du vore guldvärld då!! http://nelly.com/designyourshoe/Default.asp?obj=KGS2GroTOzW0se6Kn7BCYHRwEBTLWhzelHTpw90AvVAdx4mbxnbL :D

2010-07-22 @ 16:11:42
URL: http://bymalin.webblogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-