Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Jag vill uppdatera

Men har inget att säga. Är förkyld, det regnade ute idag. Så jag spenderade mestadelen av tiden till att spela sällskapsspel med Sara och Marcus eller titta på film. Eller sova. Eller spela harpan. Haha, vad tråkigt allt låter. Men det var faktiskt inte tråkigt förrän Marcus åkte hem och jag bara förlorade på Harpan. Annars var det en fin och mysig liten slappdag. Men imorgon måste jag ut och röra på mig. Seriöst. Jag måste ha luft. Jag ska fortsätta att spela Harpan nu, haha. Och JA jag har blivit lite beroende och JA jag drömmer till och med om spelet, röda på svarta, högerklicka, damen på kungen, svart på röd osv. Jag ser allt framför mig när jag blundar. Kanske jag borde ta en paus?

Äsch, sånt är överskattat. Godnatt.

Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-