Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Internet!!

Sitter just nu i Prag, det är galet varmt, precis som det var i Berlin i tisdags (37 grader). Här är det lite svalare, men jag svettas fortfarande pa ställen jag inte ens visste att man kunde svettas pa. Haha. De tjeckiska tangentborden borde ni se, haha, det tog mig typ en kvart att bara skriva detta.
Men pappa tror att de har internet pa hotellet vi ska till imorgon sa vi hörs väl da istället, och sa hoppas vi pa att tangentborden i Österrike gar att fatta. Jag längtar hem, men kommer inte hem förrän om 2 veckor. Men jag har mycket kvar att se, puss pa er alla.

Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-