Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Hej bloggen

Jag är seg jag vet, men gär ska ni få höra.
Jag åkte till Stockholm som sagt, intervjun gick bra bra. Var inte alls lika seriös som jag har fått höra. Men det var ju bara skönt. Efter det var klockan runt 10 på morgonen så jag och mamma begav oss mot Fotografiska museet där de hade utställningar och väldigt fina bilder. Vi tog tunnelbanan dit och fick väldigt oväntat se min bild sitta uppe, i skitstort format på väggen i tunnelbanan. (Såg senare också att den sitter uppe precis innan Lisebersstationen, innan tunneln, man ser den när man åker pendeln) Haha, så det blev lite roligare faktiskt.
Sedan gick vi runt lite på stan innan vi satte oss och åt jättegod mat och sedan åkte tåget hem till Göteborg. En fin dag trots allt stress och galenheter.

Här bodde vi!


Jag är rädd för hissar, tänk er då att åka den här. Man fick ju panik. Haha.


Helt galet.


Vi fikade på Fotografiska. Tog alla kakor som fanns kvar...


Sedan åkte vi hem, wiho!

Postat av: annie

helt sjukt, håller med

2010-07-04 @ 20:20:41
URL: http://gallingebryden.devote.se
Postat av: frida

skitcoolt att se sin bild uppe sådär!

2010-07-04 @ 22:30:46
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se/
Postat av: Sara

That's my freaking butt on the wall!!!! Hihi gratulerar! Är det i lisebergstunneln den är uppe?

2010-07-05 @ 21:16:19
URL: http://smilding.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-