Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

urgh

Okej, det där konstiga igår, att jag inte var sugen på något gott, har idag utvecklats till att jag inte är sugen på något över huvud taget. Inte Choklad, Oboy, popcorn eller ens Mcdonalds. Jag vill inte erkänna det, men jag tror att jag håller på att bli sjuk. Ja, något fel är det ju på mig, men det känns inte som vanligt. Vet inte ens om det känns bra eller dåligt, vet bara att jag inte vill äta.
Det låter antagligen som om jag mumlar, och antagligen är det för att jag inte har ätit något idag. Nej, fy, jag vill bara må bra, leva lyckligt och vilja äta igen. Äta är liksom min stora kärlek i livet..

Postat av: Frida

men hallå. jag blev ju precis frisk nu. tönt

(eller jag är snaaart frisk iallafall)

2010-01-25 @ 21:31:41
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se/
Postat av: Olivia

du måste ÄTA!! annars känner jag mig mobbad...

2010-01-25 @ 21:56:21
URL: http://heartman.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-