Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

tisdagar är inga bra dagar

Jag kom precis hem från en vild tisdag. Visst, den innefattade otroligt roliga stunder, då vi hade snöbollskrig innan gympan, eller när vi puttade ner Dagge i en snöhög utanför bamba. Men ändå, gympa i skolan och sedan direkt till gymmet? Vilken normal människa skulle vilja göra det? Det räcker med en gång om dagen liksom. Och eftersom att jag inte ville ha på mig mina blöta jeans (snöbollskriget) när jag gick till gymmet så fick jag ha mina intersport shorts. Riktigt varmt, nästan sommar ute, bara -8 idag ju.
Efter gymmet så fick jag och Matilda springa till bussen som tog oss till stationen, då jag också var iförd mina shorts. Jag bytte om till blöta kalla jeans längst bak i bussen och efter att jag hade bytt buss till den som går hela vägen hem så somnade jag och var nära på att missa att gå av. Jag drömde att Justin Bieber var min bror och att vi åt glass. Det knepiga är dock att jag knappt vet hur Justin Bieber ser ut, ellervem han är. Det jag har hört om honom, om jag inte minns fel, är att han är en flickidol på kanske 14 år som gör covers på låtar, och lite egna låtar. Tydligen är killen jättekänd.
Men, nu ska jag duscha, äta pannkakor och sova skulle jag tro. Men det är inte mycket som jag tror som verkligen inträffar, så vi hörs antagligen igen senare.

Postat av: Frida

vi alla vet den egentliga anledningen till de blöta jeansen.

you not fooling anyone! (;

(det där sista kommer inte alls från en shane video. för jag är inte besatt av honom.........)

2010-01-12 @ 18:52:21
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-