Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

söndagsfunderingar

Okej, nu har det gått 1 vecka sedan jag åt ordentligt, och sedan jag tränade ordentligt, och sedan allt var som det var innan. Så jag funderade på om jag verkligen ska träna denna söndag, som är min träningsdag i veckan. Jag vill, för kanske min kropp liksom går igång igen om jag börjar röra på mig? Ja, det lät smart i mitt huvud i alla fall. Fast sedan så börjar Johanna och Mamma tracka på mig att jag kanske inte ska träna om jag inte mår så bra. Men jag måste ju faktiskt börja röra på mig, annars kommer jag att växa fast i den här datorstolen föralltid, och det vill vi ju inte. Eller, inte jag i alla fall.

Men jag har ätit frukost nu, och om jag får i mig lunchen så åker jag och tränar, bannemej.

Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-