Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Shane Dawson

Jag har börjat följa Shane Dawson, en helt sjukt rolig och underbar kille, på Youtube. Han lägger upp 1 video i veckan på sin kanal där han gör lite allt möjligt. Det behövs väldigt låg och ibland väldigt pervers humor för att man ska tycka att det är roligt. Men det är ju precis det jag har, så Shane passar mig perfekt. Här är hans video denna veckan, och för att inte få arga kommentarer så varnar jag er nu, hans videoklipp och hans humor kan gå över gränsen ibland, och allt blir ganska sjukt. Men nu har jag varmat er, så det är bara att titta.

Och här är två av mina favoriter.

Postat av: Frida

älska att han gör videor som passar min humor perfekt :D

vi kan gifta oss tillsammans. kan man inte göra det i typ irak? ha flera fruar alltså.

2010-01-09 @ 20:57:00
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se/
Postat av: Maurlind ^^

Han är glosögd .. och han hatar fred ...

jag hatar Fred ...

2010-01-10 @ 01:16:53
Postat av: Bianca

Fan vad rolig han är! :D

Fin blogg btw :)

2010-01-11 @ 18:58:06
URL: http://biancaevans.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-