Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Polly

Imorse när jag gick mot bussen så såg jag en figur gå åt samma håll lite längre fram. Klockan var väl runt 13 över och jag var ganska tidig för att vara jag. (bussen går 14 över). Jag tyckte att det såg ut som Frida, men kunde verkligen inte tro mina ögon. Men jo. Det var hon, och jag vet inte om det var hennes eget eller Guds verk men hon missade inte bussen, och hon behövde inte ens springa.

Väl i skolan så hade vi samhäll, där jag och några anra kammade hem valfri dryck ur kaffemaskinen och en signerad sommarskiva av våran härliga samhällslärare Nicklas på Torsdags Quizet. På Engelskan hände det inte så mycket över det vanliga, mer än att läraren klappade händer åt dem som kunde låtsasrapa och att vi läste en text om pruttar. Sedan var det ju såklart pannkakor till lunch, mmm, jag får aldrig nog. Mediekunskapen gick mest åt till att läsa och svara på lite frågor och sedan var det dax att gå hem. Och ett litet tips till alla där ute är att inte krama snö i huvudet på Frida Liljeberg. För jag lovar er, hon puttar ner dig brutalt i närmaste snöhög så att du sitter helt blöt på vägen hem sedan...
Jag träffade även Olivia på pressbyrån medans jag, Frida och Hugo satt och väntade på respektive bussar. Hon hade köpt chai latte, chai latte är gott. Trevlig flicka det där, glad för ingenting. Och på lördag ska jag hem till henne, och Johanna ska köpa nutella. (Har Johanna gått runt och berättat ett tag nu)
Men nu är jag hemma och jag vill bara gå och lägga mig och sova. Men, snäll som jag är så ska jag gå och hämta min syster på fritids om 1 timma. Det enda vi får hoppas på är att jag inte somnar innan det.

Dagens bilder:



nej det är inte snus, det är polly.


ja, det är arga leken, inget annat.


Postat av: Frida

det ser ut som om jag ska börja gråta... xD

2010-01-14 @ 16:44:29
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se/
Postat av: Din Thilda

Underbara bilder! :D Marcus är den nya snusman?

2010-01-14 @ 20:38:49
URL: http://thildazimmergren.devote.se
Postat av: Olivia

hahahahahaha du är tokig!

2010-01-14 @ 23:57:39
URL: http://heartman.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-