Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

nu ska ni få höra

Igår blev det ganska sent framför datorn och festligheterna hade slutat för länge sedan när jag skulle dra mig mot sängen för att sova min skönhetssömn. Alla i huset sov redan och jag skulle bara långsamt och försiktigt gå från datorn till sängen.
Jag rullar ut stolen med hjälp av att dra handen mot väggen så att jag åker bakåt och sedan tar jag ut en fot i taget under mig, eftersom att jag har suttit på dem, och sedan sätter jag ner dem i golvet och ställer mig upp. I nästa sekund så ligger jag på golvet med datorstolen över mig och förstår ingenting. Fötterna hade somnat så mycket att jag inte änns kände att dem hade somnat. Och benen hade bara vikt sig under min stackars kropp som dunsade ner i golvet och tog med sig datorstolen i fallet. Nästa minut ägnar jag åt att skratta så tyst som jag möjligt kan när jag funderar på hur roligt det måste ha sett ut.

Ja, man kan ju lugnt säga att min väg till sängen det gick långsamt, men kanske inte så försiktigt som jag hade hoppats på.

Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-