Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

måndagar betyder afterschool

Afterschool är lite som afterski, bara att det är Kungsmässan med mina vänner. Vi brukar hänga där för att verka coola, men det går oftast inte så bra utan vi brukar hamna på Mcdonalds i timtal istället, där människor runtomkring oss härmar våra skratt. Men, om de vill bli som oss så måste vi ju vara coola? Hmm..


Marcus goes 3D glasögon och Dagge och Emma goes HM provrum.


Ser ni de två retardsen där nere eller?


Mmmm, dräggel!

Postat av: Dagge.

:(

2010-01-11 @ 22:05:39
Postat av: C wolf

Din header är misstänksamt likt egoinas ;)

2010-01-12 @ 11:46:49
URL: http://ostronpaaj.blogg.se/
Postat av: Emma

C wolf: Oj haha jag tar det som en jävligt stor komplimang, hon e min idol. hahaha, jag som trodde min header var fail. Eller, det sa du ju inget om.

2010-01-12 @ 17:55:15
URL: http://grannis.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-