Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Lövbiff - biff eller löv?

Dagens konstiga konversationer:

I Bamba:
Oliver: När jag var och köpte glass en gång så var det en neger som stod och gav ut glassen, och när jag kom fram till disken så bad jag om två chokladkulor.

På Ica Kvantum:
Frida: Vi såg Titanic igår!
Thilda: ÅÅÅh, Leo... *blick långt borta*
Emma: Leo.. Mmmh!
Dagge: Leo! Leo! .. Mitt barn ska heta Noah! .. Noah! *happy face*

På Mcdonalds:
Dagge: Idag åt vi lövbiff i bamba, och det var en som trodde att det var gjort av löv, hahahaha!
Olivia: Vad är det gjort av då?
Emma, Johanna, Dagge: ... hahahahahha!

Ni behöver inte lägga märke till att alla konversationerna utspelar sig på matställen. Tro mig, det är en tillfällighet, det är ju inte så att jag brukar hänga där eller så.


Postat av: Dage... (: HAHA!

Haahahahahhazhahahahhaha så sjuukt kuuul :D

Jag fatta iof inte den med oliver....... ^^ maha (:

2010-01-11 @ 20:57:55
Postat av: Emma

Men lilla vän, HAHAHAHAHHAHA.

Neger = Choklad.

Chokladkulor = (något din hjärna inte förstår?)

2010-01-11 @ 21:03:49
URL: http://grannis.blogg.se/
Postat av: Dagge

Häähähähähääää (:

2010-01-11 @ 22:07:02
Postat av: Olivia

du är så duuum xD jag är mr. brighthead 8)

2010-01-15 @ 00:00:21
URL: http://heartman.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-