Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

jag vill ha mat!!!

Men min kropp vill inte ha mat, jag åkte hem från skolan, gjorde inget vettigt ändå för att jag mår dåligt. Jag måste äta nu, försöker med Oboy, men det går inte ner, ska rensa igenom huset efter något ätbart. Jag vet inte vad min kropp vill mig, och jag skulle antagligen inte åkt till skolan över huvud taget idag. Men det var bara pga klassen som jag åkte, dem får alltid mig på så bra humör.

Men jag tar en paus från datanördandet tills Emma är tillbaka igen, ni vet, hon som äter.


Postat av: Maurlind ^^

MAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAuuuuuuuuuut !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-01-26 @ 22:18:56
Postat av: Anonym

Maut <3 !

2010-01-26 @ 22:19:27
Postat av: Olivia

saknar mat-emma <3

2010-01-27 @ 00:04:35
URL: http://heartman.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-