Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

It's Friday I'm In Love

Idag var det väldigt tomt i skolan, jag tror att jag räknade in klassen till 14 personer närvarande av 28 eller hur många vi nu är. Så det var ganska tyst jämfört med vad det brukar vara och det var ju iförsig ganska skönt men man får ju aldrig nog av ljudligheter, så jag tog mig en sväng på stan med mina ljudliga kompisar efter skolan. Så det blev sitta och skratta i två timmar med Stekis, Oliven och Dagge och sedan var min dag fullbordad. Jag och Olivia gick sedan och köpte glass på vägen till bussen, då Olivia också köpte med sig Thaimat (O-a-a).

Nu sitter jag här vid datorn och snyter mig medans musikens vackra toner fyller mina öron och jag pratar med några kära vänner på det trevliga chattprogrammet windows live messenger, även kallat msn. Och idag är det fredag, om ni hade missat det, och det brukar jag och Jocke, min trogna chattvän, fira med att ropa YEEY. Trevlig prick det där.


Postat av: Olivia

jag gillar jocke <3 och thaimat (ho-ha-ha) <3

2010-01-22 @ 22:59:23
URL: http://heartman.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-