Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

happyface? ツ

Ja, nu är jag äntligen hemma och Oboymuggen sitter som handen i handsken i min hand. (hängde ni med?).

Jag missade bussen hem med 2 minuter så jag fick vänta i en halvtimma på nästa, så jag satte mig på Pressbyrån sålänge i mitt väntande. Där är det ganska intressant att sitta och titta på olika människor, vilket alltid har varit en utav mina hobbys. Människor är så konstiga.
Men jag hade inte tänkt att vara så djup idag och börja prata om människan och hur jag tror att den fungerar, utan jag hade egentligen bara tänkt att berätta att jag dricker oboy nu, innan maten. Vem orkar vänta på mat när det finns oboy liksom? Men nu håller jag på att hungra ihjäl här, och mat låter inte så dumt. 

Det här inlägget verkar inte hänga ihop någonstans, så jag slutar skriva nu. Haha.

Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-