Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

hahahaha... inte kul

Jag blev tvungen att gå ut en stund idag, eftersom att jag inte har rört på mig som sagt. (Med detta förstår ni att jag aldrig gick och tränade) Så jag gick utanför dörren och ringde Olivia för att inte vara helt ensam i världen där ute, och rätt soom det är så är jag två kilometer från mitt hus och helt plötsligt dör min mobil mitt i samtalet. Det var inte kul att gå hem i tystnaden sedan. Dessutom så får jag inte igång telefonjäveln igen, mm djupfryst?

Postat av: Daggäääää

egd.

2010-01-31 @ 19:03:31
Postat av: Oliver

jag lider med mobilen ;_; , DU FÖR INTE DÖ MOBIL! JAG ÄLSKAR DITT ROSA SKAL <3

2010-01-31 @ 19:07:42
URL: http://oliverb.blogg.se/
Postat av: Olivia

hahahahaha du är rolig du :) <3

2010-02-01 @ 00:04:28
URL: http://heartman.blogg.se/
Postat av: DEbbie

Tjabba skjöna typ. du känner nog inte mig men hehe, du verkar ha samma humor som jag ! nästan omöjligt från vad jag trodde förut haha have a nice life och fortsätt blogga!

2010-05-20 @ 19:31:14
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-