Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

fem random med emma

1.) Jag har aldrig gillat fiskbullar, finns det någon slabbigare mat? (är slabbig ett ord?)

2.) När jag var liten så lekte jag Askungen när jag duschade, jag hällde ut massor av shampoo på golvet och gjorde det rent samtidigt som jag sjöng och låtsades att "styvsystrarna" skrek på mig. Men, jag slutade med det när mamma blev arg för att allt schampoo tog slut.

3.) Det står fyra halvfulla glas med blåbärssoppa framför mig. Skäll inte ut mig nu, jag kanske inte gillar den sista halvan bara.

4.) Mamma kom upp för trappan och skällde på mig ändå.

5.) Om det är ko på mjölkpaketen, varför är det då en tjej på russinpaketen?


Postat av: Thilda

Ja vet han är sööt :D

Hon på russinpaket, hon verkar så jävla skööön!

2010-01-27 @ 22:11:08
URL: http://thildazimmergren.devote.se/
Postat av: johanna och dagge

HAHAHAHAHAH ASKUNGEN!!!



hahah, den fula askungen (zaid)

2010-01-27 @ 22:22:08
URL: http://johannameh.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-