Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

allt på samma gång

Jag vaknade upp i en mjuk säng hemma hos Dagge av att någon reser sig ur den. Jag öppnar ögonen och frågar vad klockan är. Kvart över 12 får jag som svar och jag funderar på varför jag inte hade vaknat av alarmet som hade gått för en kvart sedan. Men jag funderar inte på det så länge, utan hör istället ljudet av en dator som startar och drar mig upp ur sängen och dras långsamt mot ljudet. Men jag hinner inte sitta där så länge, utan vi går istället ner till köket och gör några ostmackor som vi äter tillsammans med ett sort glas juice (2 olika sorter blandade eftersom att det nästan var slut). Vi sätter igång TVn och sätter oss och tittar på Ellen tills frukosten är uppäten. Det tar alltså inte så lång tid, men frukost fick vi i oss i alla fall.
Jag skrapar ihop mina ägodelar och vi vandrar ut genom dörren. Där står cykeln som vi sedan sätter oss på och cyklar iväg. Jag hoppar av, inte helt enkelt, vid min mammas jobb och låter inte allt för lycklig när jag säger "Ses på torsdag". Jag går över vägen och in i det rosa huset, upp för trappan och in i mammas rum. Där sitter jag en stund och bara njuter av att få sitta ner tills jag tillslut blir tvungen att gå till gymmet och träna.
Lite mer än 1 timma senare är jag påväg mot det rosa huset igen och jag sitter där inne och dricker varm choklad tills det är dags att gå. Vi handlar mat och åker sedan genom snöstormen till vårt röda hus där vi äter underbart god tacos och sen dess har jag suttit här, framför datorn, men Spotify och Disney Channel som bakgrundsljud i vardagen. Det är ganska trevligt, och jag fortsätter nog med det tills jag somnar här. Ja, det låter bra.

Postat av: Michael Jackson | Minnesblogg

Ha en bra kväll! :)

2010-01-05 @ 20:24:05
URL: http://mjackson.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-